Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 24.09.2018, 20:21

Меню сайту
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Календар свят України. Граматика української мови
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна скарбничка

Психологічна скарбничка.

 

Побажання «Як працювати з агресією»

  1. Бути уважним до потреб дитини.
  2. Демонструвати модель неагресивної поведінки.
  3. Бути послідовним у покаранні дитини, карати за конкретні вчинки.
  4. Покарання не повинні принижувати дитину.
  5. Навчати прийнятних способів вираження гніву.
  6. Давати дитині можливість виявляти гнів безпосередньо після фрустрації.
  7. Розвивати здатність до емпатії.
  8. Розширювати поведінковий репертуар дитини.
  9. Відпрацьовувати навички регулювання конфліктних ситуацій.
  10. Учити брати відповідальність на себе.

 

Прийоми, які можна використовувати

під час роботи з агресивними дітьми.

  1. Якщо агресія є усвідомленим, контрольованим актом з боку дитини, то для дорослого важливо не піддатися на таку маніпуляцію. При цьому доречно досить різко присікати агресивні дії або (якщо це не завдасть серйозної шкоди самій дитині та оточенню)  ігнорувати їх.
  2. Якщо агресія є виявом садомазохістських схильностей, психолог має працювати спільно з психотерапевтом і психіатром.
  3. Якщо агресія є виявом гніву, можливе використання різноманітних стратегій впливу:
    • навчати дітей контролювати свої емоції і способи регулювання негативних почуттів без шкоди для оточення (цю стратегію використовують, якщо агресія виявляється у прямій формі). Наприклад, треба вчити змінювати пряму агресію на непряму за допомогою предметів-замінників, позбуватися внутрішнього напруження через активні дії, заняття спортом, рухливі ігри, вияв символічної агресії;
    • розвивати в дитини вміння знижувати рівень емоційного напруження через фізичну релаксацію (для цього використовують медитативну музику, фантазії-візуалізації, повільні танці, спеціальні дихальні вправи, методи аутотренінгу тощо);
    • вчити показувати співрозмовникові свої почуття через їх вербалізацію і запрошення до співпраці, завдяки чому можна подолати суперечності, запобігти конфліктам у майбутньому.

 

Конструктивні способи подолання агресивності.

  • виконувати фізичні вправи (гімнастика, аеробіка, біг, їзда на велосипеді);
  • займатися силовими видами спорту (бокс, боротьба);
  • виливати злість на неживі об’єкти (побити подушку, диван, боксерську грушу, пошматувати газету);
  • використовувати масаж, особливо верхньої частини спини, з метою зняття напруження;
  • викричатися на самоті, не спрямовуючи свій гнів на об’єкт роздратування;
  • обговорити ситуацію, яка викликає роздратування, з близькою людиною;
  • висловити уявному об’єкту своє невдоволення;
  • написати листа об’єкту роздратування, але не надсилати його;
  • змінити вид діяльності, що допоможе відволіктися від проблеми;
  • використовувати комунікативну техніку «Я – повідомлення: висловлюючи співрозмовникові почуття щодо ситуації, яка вас дратує, викликати співчуття та бажання зрозуміти вас і не руйнувати стосунків. Наприклад: «Я сповнений гніву, злий, розлючений, дуже сердитий, мене дратує ця ситуація, мені ніяково, дуже боляче»;
  • використовувати асоціативне «Я» - повідомлення: злий, як тигр;
  • релаксація – метод, за допомогою якого можна частково чи повністю позбутися фізичного або психологічного напруження;
  • медитація – занурення розумом у предмет, ідею, що досягається шляхом зосередження на одному об’єкті й усунення всіх інших зовнішніх (звук, світло) та внутрішніх (фізичне, емоційне напруження) чинників.

 

Дев’ять правил, яких слід дотримуватися,

якщо ви хочете змінити людину, не

ображаючи її і не викликаючи обурення.

№1. Починайте з похвали та відвертого визнання переваг людини.

№2. Звертаючи увагу людей на їхні помилки, робіть це у непрямій формі.

№3. Перш ніж критикувати іншого, скажіть про власні помилки.

№4. Ставте запитання, замість того, щоб віддавати накази.

№5. Дайте людині можливість зберегти своє обличчя.

№6. Хваліть людині за кожен навіть незначний успіх і будьте при цьому відвертими у своєму визнанні та щедрими у похвалах.

№7. Створіть людині добре ім’я, щоб вона стала жити відповідно до нього.

№8. Вдавайтеся до заохочення. Зробіть так, щоб вада, яку ви бажаєте усунути, виглядала легко виправною, а справа, якою хочете зацікавити людину, нескладною.

№9. Робіть так, щоб було приємно виконувати те, що ви хочете.

 

Пам’ятка для педагога

  1. Вітайтеся й усміхайтеся першими.
  2. Виявляйте дружнє ставлення до людей.
  3. Дотримуйтеся вимог мовлення та правил спілкування.
  4. Цікавтеся людьми, які вас оточують, їхніми турботами та радощами.
  5. У товаристві не намагайтеся переговорити всіх, дайте іншим можливість висловитися.
  6. Будьте тактовними: спочатку зважте, чи нікого не образить те, що ви хочете сказати, і лише тоді говоріть.
  7. Не поспішайте з висновками.

 

 

 

 

10 способів навчитися любити себе:

    • Відмовитися від самокритики (почуття власної гідності).
    • Припинити лякати себе.
    • Бути м’яким, терплячим і добрим із собою (О. Арнольд «Любий Господи, я молюся за терпіння і прошу його зараз»).
    • Навчитися бути добрим до нашого розуму (релаксація – умови для встановлення зв’язку із Внутрішньою силою – заплющити очі і впродовж кількох хвилин глибоко подихати. На видихах зосереджено й тихо сказати собі: «Я люблю тебе, все чудово»).
    • Навчитися хвалити себе.
    • Просити допомоги у друзів – сили подвоюються, потроюються.
    • Любити свої недоліки (налаштування «живу з любов’ю і радістю»).
    • Оволодіти спілкуванням із дзеркалом.
    • Приділяти увагу своєму тілу.
    • Любити себе тут і зараз.

УСПІХУ!

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Наші друзі
Сайти допомоги
Архів записів
Друзі сайту

Per aspera ad astra ( bondarenko3006) © 2018
uCoz